فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران

خانه /   اخبار /   رونمایی از وب‌سایت و سامانه آموزشی جدید فدراسیون ووشو
رونمایی از وب‌سایت و سامانه آموزشی جدید فدراسیون ووشو
رونمایی از وب‌سایت و سامانه آموزشی جدید فدراسیون ووشو
رونمایی از وب‌سایت و سامانه آموزشی جدید فدراسیون ووشو
۱۴۰۰/۰۱/۱۷  |   ۱۰:۱۸:۴۳

وب‌سایت و سامانه آموزشی جدید فدراسیون ووشو امروز با حضور مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، سامانه آموزشی و وب‌سایت جدید فدراسیون صبح امروز با حضور مهدی مبینی مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

وب‌سایت جدید قابلیت صدور كلیه احکام را به صورت مجازى دارد و این برای نخستین بار است که در فدراسیون چنین اقداماتی صورت می‌گیرد. این قابلیت در حالی به وجود آمده است که تمامی احکام داری بارکد برای رهگیری اصالت نیز هستند.

همچنین در طراحى این سامانه سعى بر کاربر پسند بودن آن شده و فعالیت مخاطبان با آن به آسانی انجام می‌شود و بر روى كلیه دستگاه ها همخوانى دارد.

از قابلیت‌های دیگر این وب‌سایت، دارا بودن کیف پول الکترونیکی است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، پروسه پرداخت‌های مالی خود را به سادگی انجام بدهند.

برهمین اساس امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو در این مراسم اظهار داشت:در طراحی این سامانه تلاش شده است که کاربران به آسانی بتوانند به خواسته‎های خود دست پیدا کنند. سعی کردیم با تکمیل و بازنگری مستمر در ساختار و محتوای این وب‎سایت، بر غنای آن بیافزایند.

همچنین مبینی با بیان اینکه سامانه جدید آموزشی و وب‎سایت جدید فدراسیون ووشو یکی از بهترین‎هاست، گفت: این یک سامانه عالی آموزشی است که ضمن دسترسی آسان، بسیار کامل و جامع است. فدراسیون ووشو یکی از پیشروترین فدراسیون‎های ما در زمینه‎های مختلف از جمله موارد آموزشی، همگانی و استعدادیابی است. ما در وزارت ورزش بسیار خرسندیم که این نوع عملکرد و فعالیت را در فدراسیون ووشو شاهد هستیم. معتتقد فدراسیون ووشو با عملکردی که دارد، می‎تواند یک الگوی مناسب برای سایر فدراسیون‎های دیگر نیز باشد.
انتهای پیام/