فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران

خانه /   اخبار /   پیام تبریک امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز ۱۴۰۳
پیام تبریک امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز ۱۴۰۳
پیام تبریک امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز ۱۴۰۳
پیام تبریک امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۱/۰۲  |   ۱۳:۰۶:۳۰

امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز ۱۴۰۳ پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو به مناسبت فرا رسیدن سال نو؛ پیامی به شرح زیر صادر کرد:

سالنامه ووشو در هزار و چهارصد و دوی خورشیدی را میبندیم. چهار صد و دو ، حال خوشی داشت. میتوانیم آنرا به لیست موفقیت های فدراسیون همیشه قهرمان اضافه کنیم .

۳۷۵ هیأت ووشو در جای جای سرزمینمان ، گل کاشتند.

۵۰ مدال بین المللی که ۱۲ تای آن از بازیهای آسیایی به ارمغان آمد ، سهم ووشو ایران بود .

بهار ؛ با قهرمانی آسیای کوراش در چین گذشت . نگاه درست کادر فنی و مربیان به توانایی های دخترانمان؛ برای نخستین بار در تاریخ کشور ، بعدتر ، ما را به مدال بازیهای آسیایی رساند.

مربیان حرفه ای که به وجودشان می بالیم .

تابستان ، در بازیهای دانشجویان جهان در چنگدو به یک طلا ، دو نقره و سه برنز رسیدیم و مسابقات قهرمانی آسیا جوانان در ماکائو را ، درخشان پشت سر گذاشتیم . با ۸ طلا ، ۳ نقره و ۲ برنز ؛ و ۱۲ ورزشکار کمتر از رقیبان ؛ نایب قهرمان شدیم .

مرداد ماه با گرمای جشنِ «روز جهانی ووشو - کونگ فو » در سراسر ایران گذشت و چه باشکوه که مراسم فدراسیون کشور عزیزمان ایران ، عنوان «برترین مراسم » این روز در جهان را ، بدست آورد .

و پاییز دوست داشتی و پر مدال و پرهیاهوی ووشو آغاز شد. فصلی که در آن با ۱۲ مدال بازیهای آسیایی و در واقع ، یک سبد شاهکار از شهر هانگژوی چین ، به وطن بازگشتیم‌.
کاروان کوراش ایران هم از مسابقات جهانی ، پر مدال به خانه برگشت.

در بازیهای رزمی جهان در عربستان هم درخشان بودیم‌ ؛ شش مدال از هفت فرصت ممکن . ۲ طلا ، ۳ نقره ، یک برنز ! به نام آوران ووشو افتخار میکنیم.

زمستان تولد بیست سالگی فدراسیون ووشو ایران را جشن گرفتیم .

ووشو ، در کشورمان جوان بیست ساله رعنایی ست ، که حالا توانسته قابل اعتماد و اتکا هم باشد و بخش بزرگی از مدال آوری ورزش ایران در میادین بین المللی را به دوش بکشد . و روزهای پایان سال بود که در یک اتفاق تاریخی ، به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی جهان کوراش انتخاب شدیم.

خانواده بزرگ ووشو ، در ۱۴۰۲ دو با برگزاری بیش از سیصد رویداد ورزش همگانی ، بهره برداری از «خانه ووشو برای امید » در روستای دوگنویر بشاگرد، و نگاه ویژه به استعداد یابی و آموزش ،قدم های شایسته ای در توسعه این رشته ی ورزشی در کشور برداشته است .

فدراسیون ووشو که حالا به وسعت ایران است ؛ امیدوار است که قهرمانی های پرشمار و لحظات افتخار آفرینش را در ۱۴۰۳ نیز تکرار کند.

در پایان برای همه شما عزیزان بویژه خانواده بزرگ و هم‌دل ووشو و کوراش آرزوی بهترین ها را دارم و می خواهم که این برادر کوچک خود را در این ایام مبارک ماه رمضان از دعای خیرتون محروم نفرمایید.

ارادتمند
امیر صدیقی
نوروز ۱۴۰۳