فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران

خانه /   اخبار /   دیدار معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش با صدیقی/تعامل سازنده تربیت بدنی ارتش با فدراسیون ووشو
دیدار معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش با صدیقی/تعامل سازنده تربیت بدنی ارتش با فدراسیون ووشو
دیدار معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش با صدیقی/تعامل سازنده تربیت بدنی ارتش با فدراسیون ووشو
دیدار معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش با صدیقی/تعامل سازنده تربیت بدنی ارتش با فدراسیون ووشو
۱۴۰۳/۰۴/۱۱  |   ۱۳:۱۸:۱۸

معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش با امیر صدیقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، امیرسرتیپ دوم "فرامرز نصری" معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش و رئیس هیات ووشو و کوراش ارتش به همراه ناخدا "حمیدرضا حریرفروش" مدیر تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش ضمن حضور در محل فدراسیون ووشو با امیرصدیقی رئیس این فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست صمیمانه که "محمدحسن مجلسی" مشاورعالی رئیس هیات ووشو و کوراش ارتش، ستوان دوم کیومرث ولی زاده دبیر هیات ووشو ارتش و "خوب سرشت"رئیس هیات ووشو ایلام حضور داشتند، در خصوص گسترش و توسعه همه‌جانبه ووشو و کوراش در ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگو و تبادل نظر صورت گرفت.

در این نشست امیرسرتیپ دوم "فرامرز نصری" با بیان اینکه بدون تردید ووشو یکی از با برنامه‌ترین فدراسیون‌های کشورمان است اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این رشته پر افتخار گسترش روزافزونی در تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش داشته باشد. شخصا علاقه زیادی به این رشته ورزشی دارم و تمام تلاش و همت خود را به کار می‌بندم تا ووشو و کوراش بیش از پیش در ارتش فعالیت داشته باشند. توسعه ووشو در بین خانواده پرسنل شریف ارتش و همچنین گسترش رشته تایچی به عنوان یک ورزش کارآمد، یکی از برنامه‌های مهم و پیش روی ما خواهد بود.

وی ادامه داد: فدراسیون ووشو ایران همواره در عرصه‌های بین‌المللی باعث افتخار آفرینی شده‌ است. ما از ظرفیت بالای این رشته ورزشی در راستای توانمندسازی نیروهای نیروی دریایی ارتش در حوزه تربیت بدنی نهایت بهره را خواهیم برد. همچنین به عنوان رئیس هیات وشو ارتش با قدرت در کنار فدراسیون ووشو خواهیم بود و از برنامه‌های فدراسیون حمایت می‌کنیم.

صدیقی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران فعالیت ویژه ووشو در ارتش را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد که این رشته ورزشی در ارتش نیز روز به روز گسترش یابد. همچنین صدیقی یادآور شد که حضور ووشو در ارتش و فعالیت پر رنگ آن اتفاق بسیار مثبت و خوبی در راستای رشد و توسعه این رشته ورزشی همیشه قهرمان خواهد بود.

انتهای پیام/